Pages

Friday, June 26, 2009

Menanti Mentari Pagi...

Salam bicara buat semua.......

Sunyi sepi di pg hari 27 june 2009 nie buat aku terasa ingin berkongsi cerita suka aku bersama korang semua...xsabar plak rasanya nak menanti mentari pagi terbit. Emmm...Selama 3 minggu aku berada di KL ni..selama itu jgak la aku meninggalkan negeri dimana aku dbesarkan iaitu Negeri "Kelantan Darul Naim"...selama itu jugalah rindu aku pada mak ayah, nenek dan pada adik aku yang paling bongsu tu terpaksa aku tahan..tahan..dan tahan....Tapi, pd saat ini aku xsabar sangat-sangat menanti mentari esok pagi untuk bertemu INSAN yang aku sayang.....

Aku rasa cukuplah untuk kali nie....mata pun da ngantuk...insyaAllah...dizinkan yang Maha Esa...akan ada n3 yang seterusnya dr aku untuk semua....aku sayang kamOooo....=)



bonda & adinda bongsu yang aku paling sayang


aku bersama adik kesayanganku "aizat"

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.