Pages

Wednesday, November 17, 2010

epy bufday Yim

Salam teman2 setia...

Hari ni hari istimewa buat my best buddy yim weird...dia mmg weird mcm nma dia..haha :D yg xbest nya aku xdapat nak wat suprise party utk dia..almaklum la saat ni aku kat kampong ..terkilan gak sbb bufday aku dia ada je masa utk aku...tp, apakan daya...halangan wujud dipertengahan perancangan...andai kata hari ni ada kat KL pun xleh nak celebrate gak sbb yim hari ni kat Sabah bercuti dgn family..so, malam ni sekadar panggilan telefon je yg bleh dibuat utk dia dr Kelantan...happy bufday dude..semoga Allah S.W.T murahkan rezeki dan permudahkan semua rancangan msa hadapan yg ko da plan tu...

InsyaAllah..perancangan yg baik dan kearah yg diredai Allah akan diperkenankan olehNya..klo sukses aku pun tumpang happy gak sekaligus tompang kesenangan kwn aku..ngeh2...:D orang ckp klo rezeki banyak share dengan femly n teman2 gak...akn brtambah2 lagi rezeki 2 nant...huhuuu...akhir coretan, mcm biasa la...aku nak kepilkn gmbar bufday boy kita untuk tatapan teman2 sekalian...:)

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.