Pages

Thursday, October 8, 2009

MALANG TIDAK BERBAU

Salam pengikut2 setia semua...

Mesti korang pelik kan knape tajuk n3 kali ni "Malang Tidak Berbau"...ok..n3 kali ni aku nak kongsi cerita tentang seorang sahabat yang paling rapat & baik dgn aku..gelaran manja aku bg kat dia "Princess"...yg tu biar aku je yang tahu kenapa....=)

Cerita nya macam ni...aku tahu berita ni pun daripada kazen aku...sebab sepupu kepada kawan kazen aku tu kenal dengan "Princess"...gurl tu la yang cite apa yg berlaku kat kazen aku...kalau bukan sbab dia...sampai ari ni aku tak tahu pasal ROMPAKAN ni...!!!! kawan baik aku tu kene rompak 2 hari lepas...habis semua barang kemas & duit diamiknya...Tp, aku bersyukur sangat2 sebab perompak tu xbuat pape kat kawan aku & anak buah dia tu...

Kata kawan aku...orang yang masuk rompak kedai dia tu orang berbangsa Cina....3 orang sume...kata kawan aku mamat tu da pegi da BRIDAL "Princess"sehari sebelum tu..kononnya datang untuk tempah baju wedding untuk abg ...katanya abg nye nak kawin dgn gadis Melayu....erm...pandai plak mamat sial tu buat cite....hari rompakan tu...mamat sial tu ckp nak byar duit pendahuluan. So, ble da dapat masuk...paham2 jelaaa.....Apa2 pun aku bersyukur pada Allah s.w.t sebab sahabat selamat dari menjadi mangsa PEROMPAK tu....harta & wang ringgit bleh dicari....Tp, nyawa dan maruah diri xde gantinya......

sampai sini jela n3 utk kali ni....salam sayang semua =D

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.