Pages

Monday, October 5, 2009

" DASAR MANUSIA TAK SEDAR DIRI "

Salam sahabat2 semua....
n3 kali nie aku rsa bukan la n3 yg baik2 sebab aku memang bengang dengan sorang MAMAT ni yang pikir dia bagus & perfect la kononnnn.....!!!! kalau nk di LIST down kan kekurangan dia....ermmm...memang ada..bak kata org tak de insan yang sempurna dalam dunia nie.....btul x? Tp, mamat sorang nie alwez think yang dia perfect....da la tak sayang mulut...suka hati je memaki + merendah2 kan osmate sendiri tanpa pikir perasaan manusia yg sentiasa bersama dia selama 4 bulan nie....!!! Manusia mcm nie la yg aku xsuka...depan nmpak ok jee..bak kata org "PIJAK SEMUT PUN TAK MATI"...blagak baik la konon.....kalau kat belakang...erm....xyah cakap la...berbakul2 mengata org itu la..ini laaa...manusia jenis ape ek korang pikir mamat mcm ni....?????
Bukan niat aku nak buruk2 kn org dalam n3 kali nie....Tp, mmg kat sini jela aku bleh luahkan perasaan aku & teman2....n3 kali nie terhasil pun atas galakan sorg osmate aku nie....kitorang mmg bengang gila la dgn MAMAT POYO nie.....
Aku rasa cukup sampai cni je la n3 kebencian utk kali nie.....maybe xkn ada n3 lanjutan utk topic ni...Tp, andai ada..mmg akan ada la yg baru pasal dia...sekurang2 nya bleh gak aku share dengan korang....ok la..Roger....!!!!
salam sayang semua.....=D

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.