Pages

Sunday, May 9, 2010

Happy Mother's Day

Salam 9 Mei 2010...

Salam keceriaan buat semua insan yg bergelar Ibu, Umi, Mama, Mak n so on....hari ni aku nak ucap selamat hari ibu terutamanya buat UMIE yg tersayang, tercinta n yg tersangat2 dirindui..:) tahun 2010 ni la tahun prtama wish hr ibu berjauhan...tahun2 sblm ni wish depan2...miss u umi...jauh pn xpe..dlm hati ni keikhlasan nye sama jee...bezanya cuma keadaan dan tempat je...sebagai anak...of coz la aku mendoakan semoga Allah S.W.T panjangkn umur, berikan kesihatan yg terbaik untuk umi serta keluarga kita di murahkan rezeki...amiiiin :)

akhir kata aku sertakan PUISI indah sempena hari IBU buat umi tersayang...:)

UMI....

Umiku.. Oh, Umi..
Betapa ikhlas kau meyangiku..
Jiwamu tulus memeliharaku..
Tiada mengharap balasanku..

Ya Allah, Tuhanku..
Bukanlah pintu ampunan-Mu..
Curahilah dia dengan rahmat-Mu..
Dia merawat dan Menjagaku sejak kecilku..

Oh, Umi..
Kini aku jauh darimu
Inginku luruh dipangkuanmu
Selimutkan aku dengan doa malammu
Semoga ianya membimbing langkahku

Oh, Umi…
Kini air mataku berderai
Rindu belai kasih sayangmu
Dengan ketulusan hati yang amat dalam
Maafkanlah anakmu ini Umi....

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.