Pages

Monday, June 14, 2010

Konvokesyen Ke-15

Salam sayang teman2...

n3 kali ni aku nk kongsi kegembiraan teman2 aku yg Menghadiri Majlis Konvokesyen yg Ke-15 pd hari Ahad 13 Jun 2010 kat PWTC...aku sbagai kwn tumpang gumbira sbb korang gumbira...as a senior aku pun pnah rsa konvo..so..aku paham sngat2 la prasaan korang hr nie...TAHNIAH..!!!!

kat sni jgk aku nak share gambar2 knangan yg diSNAP oleh Yim time konvo smlm..tnpa yim..xde la pict2 yg cntik ni...ni sebahagian jee..klo ada lg yg terbaek akn diUPLOAD kmudian pd n3 akn dtg...untuk teman2 semua yg terlalu ramai aku nk tulis kt sni..aku ucapkn tahniah atas kejayaan yg korang raih hr ni..sume ni atas usaha korang yg gigih...insyaAllah akn ada smbungan utk n3 ni..bukan ape..kwn2 adalah sgalanya..apa salah penuhkn muka diorang kat sni...sayang korang sume..:)






nie antara gmbar2 konvo smlm...:)
utk gmbr2 lain..tnggu next n3 k...

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.