Pages

Monday, June 28, 2010

i CiTY Shah Alam

Salam sayang teman2 blog...

hari ni 28 Jun 2010..aku dgn teman2 amek ksempatan sempena xde kelas ke "i City" Shah Alam...sbelum ni dgr orang duk crite je pasal i CITY ni...akhirnya dapat jugak la meluangkn masa menjenguk city yg berwarna warni dgn lampu-lampu...sangat2 menarik...yg penting xde bayaran..just parking je charge rm1..jimat2...

klo nak tngok lampu2 tu..mmg la sronok..yg xsronok pn ada gak...kne jalan jauh dr stu tmpat ke stu tmpat....nseb baik malam...tu klebeihan nye plak....hahahaa....so, aku share la sket gambar2 yg aku amek kat ctu...oppsss..bukan aku..tp, kwn aku ni yg baru brjinak2 jadi jurugambar...

klo ada yg mnarik nant..aku share la ea dgn korang...salam sayang teman2...:)

ni antara gmbar yg ada...klo ikut hati mmg leer
banyak nak upload...tp, seelok-eloknya korng pegi leer sndri..
bru real..
hehee :D

1 comments:

Anonymous said...

so beutiful place...bila la blh smpi sana...

Post a Comment

Powered by Blogger.