Pages

Saturday, July 10, 2010

MY BFF ENGAGEMENT DAY

Salam sayang buat semua....

n3 kali ni aku nak share kegembiraan dengan korang...ermmm..walaupun agak kurang sehat..aku rajinkan jugak la badan ni untuk meng"UPDATE" blogspot aku ni untuk korang...ok...Tarikh 9 Julai 2010 adalah tarikh penting buat teman baik aku Intan Lyiana Ahmad..sebabnya beliau telah secara rasminya menjadi tunangan kepada Mohd Fitriman Md Zain...katanya Majlis yang diadakan berlangsung dengan baik seperti yg dirancang...Alhamdulillah syukur sngat2....:) Pada teman2 sume...doakan sama sahabat baik saya ni bahagia bersama insan yang tersayang...insyaAllah berkat doa & kasih sayang korang...semuanya akan dimakbulkan Allah s.w.t. dan satu lagi...kalau diizinkan Allah akan ada la sambungan n3 untuk BFF aku ni nant..korang tunggu ea...kat sni jgk aku sertakan gmbar2 pd majlis pertunangan beliau....

salam sayang semua :)



MAJLIS PERTUNANGAN - 9 JULAI 2010

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.