Pages

Tuesday, September 1, 2009

TARIKH - 1 SEPTEMBER 2009

Salam Ramadhan semua...
Akhirnya tarikh 1 September 2009 tiba jgak....rasa macam kejap jerk kat kampung....:'(
Hari nie 2 September 2009..aku kembali semula kat KL ni untuk perah otak..hehee...Kalau ikut hati memang nak stay lama lagi kat kampung. Tp, aku ada Final EXAM 3/09/2009 - 8/09/2009...So, nak ke xnak ke kne pasrah je la..lgpun bukan lama pun. 13 September nant blek kelantan semula...Ermm..nmpaknya genap la seminggu xde n3 baru kat cni...Korang paham2 je la kalau kat kampung mana sempat nak on9..lg2 la kat rumah nenek aku tu xde line internet. Nak kluar gi Cyber Cafe malas + esaimen yg brtimbun yg aku kne buat..sbab date of submission nye 9 Sept sehari lpas exam + sbab da lama xjumpa family..lgpun aku balek kampung pun sminggu jerk..mest la banyak cite nak dikongsi dgn family tersayang kan...:)
So, sampai cni je n3 untuk kali ni...mcm biasa, kalau ada je prkara baru...ada la en3 baru nant..Esok hari pertama aku exam..so, doakan ea...
Salam Sayang semua....

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.