Pages

Monday, September 28, 2009

SEMESTER BARU

Salam 28 September 2009...


Apa khabar kawan-kawan semua...kita still lagi dalam bulan Syawal...so, Selamat Hari Raya la buat korang semua...ari ni aku da ada kat KL...kejap je rasa cuti 2 minggu yang Kolej bagi...nak buat macam mana da tugas aku sebagai STUDENT..kene la patuh pada arahan pihak Kolej & diri sendiri...hehe =)

n3 kali ni adalah n3 yang aku tulis dalam keadaan gelisah...sbab minggu nie result Exam kluar...aku kalau time result kluar mmg jadi xtentu arah....harap2 result aku ok la...sbab Lecturer aku yg last semester sume sangat "TEGAS"..very demand kalu bab markah n kedatangan...yg tu aku xrisaw..yg kpale aku pning nie psl Final Exam...yg tu je yg bleh buat CGPA menurun....really2 scared bile pikir psl nie......

Aku tahu semua orng yg pernah bergelar STUDENT mest da melalui sume ni kn? hrap2 result SEM lepas sume ok2 blake..aku rasa sampai sini je kot n3 kali ni...kalau ada je info2 menarik yg nak dikongsi dengan korang sume..macam biasa lah...akan ada la n3 baru nant....
salam sayang semua....=)

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.