Pages

Wednesday, August 26, 2009

26 OGOS 2009


Salam semua....

Mesti korang pelik kenapa tajuk n3 kali ni "26 ogos 2009" kan...? sebenarnya tarikh nie adalah hari yang aku tunggu2 setelah 3 bulan aku dtg blajar kat KL ni...da lama rasanya aku xbalek kampung...rindu plak pada keluarga kat kampung...lagi2 la pada bulan Ramadhan Al-Mubarak ni...sebelum ni sahur @ berbuka, keluarga la teman aku...skarang kawan2...tp, dengan kawan2 pun xde kurangnya....Ramadhan tahun nie tetap meriah pada aku...
So, aku nak share la sedikit sebanyak kegembiraan yang ada nie dengan korang semua....ermm...bila da lama dengan kawan2 ni (Nik + Qayyim + Boy + Tun + Mus + Ejal + Adam) rasa sedeh plak nak balek kampung, walaupun seminggu jerk...almaklum la kitorang ni da mcm adik bradik da...suma kerja buat 2gether gether...hahaa sbab tu kitorang close...ok la y'all sampai sini je la n3 aku kali ni...mata da ngantuk da...biasa la kalo perut pn still kenyang, mata pun makin menjadi2 la..barang pun xpack lg...insyaAllah klo ada idea & perkara baru...ada la n3 baru nant....

Salam sayang semua.....

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.