Pages

Saturday, July 4, 2009

Mr.Google

Salam 4 julai semua.....
Hari ni aku nak kongsi crita sket psl sorang mamat nie..bleh dkatakan teman tp "x" mesra laa....he2 =) mamat ni aku dgn teman bagi gelaran "Mr.Google"..kitorg bg gelaran 2 sbab dia kononnya serba tahu la psl itu dan ini...kononnya pro la....suka plak klentong org...kononnya semua yg ada kat planet bumi ni dia yg punya....."ada ke org mcm Mr.Google dlm planet ni...klo kat planet marikh 2 maybe ada la kot" serius aku ckp...xpnah aku jumpa sum1 yg mcm nie..
Tp, org kata makin lama kita mngembara kita akn jumpa mcm2 ragam manusia...maybe betul la kot...Mr.Google nie salah satu la drpd insan lain dr yang lain yg aku di takdirkan jumpa....so suck..!!! nak buat mcm mana...redha je la...tp, kadang2 as a manusia biasa...sakit jgk la hati nie dbuatnye....
Kesimpulan nye...aku rsa mamat ni bru je nak knal dunia...shock la kot...sbab tiba2 je smpai kat kota besar mcm KL nie...klo smpai Milan Paris jd benda lain la kot...hahahaaaa =) tapi biar la dia dgn cara hidup dia...maybe KL da knal dia sbelum dia knal KL ni mcm mana.
Harap dia berubah kelak......!!!!

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.