Pages

Thursday, July 30, 2009

Last Day MID TERM eXam & Movies AGAIN….!!!!! =)

Salam 30 Julai 2009….

Ari nie last day exam…fuuhh...lega rasa bile da xde beban…walaupun ni bru MID Term…kira ok la...sbab bleh enjoy kejap..eRmmmm…n3 kali ni pun aku nak cite psl wayang…mest korang ckp..asyik2 wayang je keje aku kn??…hahaa2 =) mmg itu la keje aku time free n boring...habes je exam ptg tu…aku da plan da baik2..esk ptg tu aku dgn 2 org kwn trus ke Time Square…kali ni kitorang layan movie “STAMP” filem baru Afdlin Shauki tu…asal nak tngok The Proposal…Tp, tiket da Sold Out….tp, cite Stamp tu pun bleh tahan gak lawak nyeee….x kering gusi aku dibuatnya…mana xnye…sampy aku trlupe plak yg aku demam…aku rasa xde menda lg da nak cite...so, kwn2 smpai sni je la story utk 30 julai nie…

Klo ada idea n mood…akan ada la en3 baru nant….salam semua...=)

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.