Pages

Monday, July 6, 2009

Permata Neraka…BUKAN KACA..!!!


Salam Semua…

n3 kali ni sekadar berkongsi cerita yg simple dimple dengan korang semua…aku hampir2 memilih “PERMATA NERAKA” yang kononnya sebelum nie aku anggap sebagai permata yg paling cantik kat bumi Allah nie…maksudnya >> cantik bentuknya…kilauan nya pun pd awlnya x nmpak tiruan…Warnanya pun bleh tahan laaa…
Tp, bila dilihat dr sudut @ perspektif yag berbeza…rupa-rupanya permata tu, permata yang xde sinar dan harga nya pun murah gila babi…nasib baik aku xmlabur utk permata yg xde nilai tu…FuuuuuHHhhh…klo x merana la idup….xtually gelaran dari neraka tu hanya gelaran dari aku utk dia je la….atas sbab2 yg berlaku antara permata NERAKA tu dgn aku…pd aku dia mmg layak dapat gelaran tu…..!!
Kisah Permata Neraka ni Tamat sampai sini je....
xkn ada n3 lanjutan utk topik ni...=) " TAMAT ".....

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.