Pages

Sunday, August 23, 2009

Ramadhan Al-Mubarak kembali lg....:)

Assalamualaikum semua....

Dah lama rasanya aku x meluangkan masa utk buat n3 baru..hehee...almaklum la busy je manjang...asaimen bertimbun2..hantar 1..dapat lg dua yg baru...erm...da mmg adat student kot..tp, serius aku cakap mmg berbeza la dgn time aku buat Diploma dlu... Sehari demi sehari aku duk buat asaimen n attend class...da masuk BULAN PUASA...rasa macam sekejap jerk...da 3 bulan aku kat KL nie & dah 2 hari da kita semua berpuasa trmsuk hari ni "23 ogos 2009"...nie kali pertama aku PUASA berjauhan dr family tersayang..tp, xsangka seronok jga bangun sahur & berbuka puasa dengan teman2...bleh rasa la perbezaan nya...

Aku xde la terasa sangat sebab 26 ogos nie aku da blek jumpa femly kat Kelantan...makin hari makin xcited plak...tp, untuk sminggu je..pastu datang KL blek...n blek Kelantan plak utk cuti Hari Raya Aidilfitri n utk cuti semester 13 september 2009 nant...

ini je la n3 aku pd pagi 23 ogos 2009 nie...mengadap PC lma2 ni buat aku pneng kpale...dsini aku mengambil kesempatan mengucapkan "Selamat menjalani ibadah puasa" kepada semua umat ISLAM yg membaca blog aku nie..semoga puasa kali ni memberi keinsafan dan sinar baru dalam hidup kita...

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.