Pages

Saturday, August 15, 2009

Virus H1N1.....!!!!

Salam semua.....

n3 kali ni pasal H1N1...semenjak virus nie melanda malaysia am nya...aku jadi takut plak..dah la berjauhan dengan keluarga..lpas tu bleh mnyebabkan kematian plak tu...amek masa 2 hari je...eee seram sejuk plak jd nye...nak kluar mna2 jd xde mood & xselesa...lg2 la klo ada manusia yang pentingkan diri & yg tahu diri tu demam @ ada tanda-tanda virus tu cuba la pakai MASK mcm doktor yg disarankan oleh kementerian kesihatan....nie x, nak sebarkan lg virus babi tu kat sume org....erm...xpaham aku dgn sikap masyarakat...

H1N1 nie buat aku jd lg takut bila ada plak student dr Kolej kitorang yg meninggal akibat virus babi nie..dah la tinggal satu hostel dgn aku...satu Block plak tu...beza 1 tingkat jerk....nseb baik xmenular kat budak2 lain....ada tu mmg ada tp xde la serius sangat...tu pun sbab dpt rawatan cepat...klo x nasib diorg sama la mcm budak yg meninggal tu....sedekahkan "Al-Fatihah" utk arwah. semoga arwah ditempatkan dikalangan orang2 yang soleh.

so, sampy sini je n3 utk kali ni...klo ada idea @ info yg perlu aku kongsi bersama u'all...akan ada la nant en3 baru....Bulan Ramadhan da xlama lg....get ready k...mcm perang plak..hahaaa...ok la teman2..

salam semua...:)

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.